wtorek, 24 marca 2015

Najlepsze odżywki dla włosów

Codzienna pielęgnacja włosów jest niezwykle ważnym elementem, albowiem chcemy aby każdego dnia pięknie wyglądały. Z tego też względu podpowiem Wam, jak wzmocnić włosy za pomocą odżywek. Oczywiście codziennie myjemy włosy z pomocą szamponu, jednakże nie jest to idealna ochrona. Zdecydowanie lepiej sięgnąć po odżywki, lecz pamiętać należy aby adekwatnie wybrać je do swego rodzaju włosów. 

Odżywki do włosów przetłuszczających się – stanowcze nie!

Osobiście mam problem z ciągłym przetłuszczaniem się włosów. Już drugi dzień po myciu moje włosy są błyszczące i po prostu brzydkie. Nie pomagało mycie włosów szamponami i w zasadzie każdego dnia musiałam o nie dbać. Zauważyłam że sytuację pogarsza jeszcze bardziej kwestia stosowania odżywek. Wszystko dlatego, że to właśnie one jeszcze bardziej nawilżają włosy, a tym samym jeszcze szybciej się przetłuszczają. Odżywkom w tym przypadku należy więc powiedzieć stanowcze nie! Jedynie okazjonalnie możemy pozwolić sobie na zastosowanie odżywki.

Dla włosów kręconych


Niestety, chociaż bardzo bym chciała, moje włosy są proste i daleko im do kręconych. Jednak dla wszystkich tych kobiet które mają wspaniałe loki polecam odżywki bez spłukiwania, przeznaczone specjalnie do tego typu włosów. Jednakże pamiętajmy aby nie aplikować takich odżywek od samej nasady włosów, lecz przeciwnie nakładać je jedynie na całej długości. 

Cienkie i delikatne – wymagają wzmocnienia

Oczywiście nie tylko ja, ale każda kobieta wie, że mając cienkie włosy wymagają one wzmocnienia. Warto zastosować odżywki które nakłada się a następnie spłukuje. Warto nałożyć ją jedynie na końce włosów, ponieważ to właśnie one są najbardziej narażone na zniszczenie.

2 komentarze:

  1. post zupełnie o niczym :( spodziewałam się jakiś konkretnych przykładów odżywek a tu tylko taka teoria o której chyba każdy wie

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym mieć kręcone włosy, ale niestety :/
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń