środa, 3 kwietnia 2013

Zmiany.

Pisałam już bloga na tym koncie. Jednak jakiś czas temu właśnie go usunęłam. Trudno nawet określić z jakiego powodu. Jednak jakiś czas temu natknęłam się na jeden z blogów rozwojowych, który był punktem zaczepienia i zapragnęłam zmian. Mam nadzieje, że tym razem uda mi się częściej tu bywać. Na pewno jedna z rzeczy się nie zmieniła nadal walczę o zdrowe włosy. Pierwsze posty to jednak najtrudniejsze.


ZMIANY:

1. Zmieniłam diety. Jem pełnowartościowe dania z uwzględnieniem warzyw i owoców. Staram się jadać 5 posiłków dziennie. Ograniczyłam słodycze, jem je tylko sporadycznie.



2. Od 23.03.2013r. ćwiczę z Ewą Chodakowską.


 3. Zażywam regularnie suplementy.

4. Wcieram regularnie wcierki. 
 




5. Stosuje zabiegi bodywrapping.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz