czwartek, 4 kwietnia 2013

Skalpel Ewy Chodakowskiej...

ZMOTYWUJ SIĘ! NIE PRZYGLĄDAJ SIĘ BIERNIE! ZMIEŃ SWOJE ŻYCIE. 
POCZUJ PRZYPŁYW EDORFIN


"Skalpel" to jeden z treningów Ewy Chodakowskiej. Aktywność fizyczna w moim dotychczasowym życiu zawsze się przewijała lecz nie przypuszczałam, że coś lub ktoś będzie w stanie zachęcić mnie do codziennych , 40 minutowych treningów z Ewą. Bo nigdy nie przepadałam za taką formą aktywności, a jednak. Ze względu na opinie i na to, że to mój początek wybrałam właśnie Skalpel. Fakt może nie jest tak ciężki, ale jeśli nie uprawiacie żadnego sportu spodziewajcie się bólu mięśni następnego ranka. Ćwiczenia nie były trudnością. Są wręcz przyjemne. Ewa dokładnie tłumaczy każde ćwiczenie i motywuje. Żałuje, że dopiero teraz zaczęłam i tak ciężko zdobyć jej płytę z ćwiczeniami. Na razie muszę korzystać z youtube.



Każdy trening daje mi satysfakcje i radość.
....i chęć odbycia kolejnego.
Ja serdecznie polecam i zapraszam do ćwiczeń.



Plan ćwiczeń:
23.03 skalpel
26.03 skalpel
27.03 skalpel
28.03 skalpel
2.04 skalpel
3.04 turbo spalanie
4.04 killer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz