poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Miesiąc z wodą pokrzywową

Jakiś czas czemu wróciłam do regularnego stosowania wcierek. Pod ręka akurat była woda pokrzywowa.


Dostępność i cena

Jest bardzo łatwo ją kupić w aptekach, a nawet ostatnio spotkałam ją nawet w sklepie spożywczym Społem na dziale chemicznym pośród szamponów. Cena za 100 ml to ok. 5 zł. Ja swoją kupiłam na dozie z buteleczka z atomizerem.



Skład:
Aqua, Alcohol Denat, Urtica Dioica Extract, Hydrochloric Acid.

Obietnica producenta:
  • wzmacnia włosy
  • ogranicza skłonność do wypadania
  • włosy stają się bardziej elastyczne i lepiej się układają
  • zmniejsza przetłuszczania włosów

Aplikacja


Dzięki atomizerowi przyjemnie wciera się w skórę głowy. Stosowałam ją codziennie.
Trudno powiedzieć na jak długo starczyła ponieważ stosowałam ją dużo wcześniej jednak nie stosowałam jej regularnie, więc zostało około 3/4 wody.


Działanie

Przede wszystkim mnóstwo baby hair. ;-)


Przedłużyła świeżość włosów o pół dnia ;-)
Włosy wypadały trochę mniej ale nie była to jakaś znacząca różnica.
Warto zastosować dla nowych włosków!. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz