piątek, 10 maja 2013

Total fitness..

Tak, tak zamęczmy internet Ewką.. Ale może lepsze to niż nie robienie nic w tym kierunku ? Tak jak wspomniałam niedawno wam zaczęłam treningi z Zuz-ką  Jednak brakowało mi treningów Ewy, jak by nie było polubiłam jej programy. Dlatego trenuje naprzemiennie raz z nowa płyta Chodakowskiej, a raz z Zuz-ką. Płytę kupiłam też ze względu na to, że zazwyczaj nie ma mnie w domu na weekendy, a nie zawsze mam możliwość skorzystania z internetu, więc płyta będzie niezastąpiona. Kupiłam płytę dopiero we wtorek w salonie prasowym za 13,99 zł.



Recenzji jest wiele więc nie ma co dużo pisać. W moim odczuciu płyta jest przyjemna?:)
Spodobało mi się otoczenie w jakim został nagrany trening. Pojawia się też całkiem inna rozgrzewka niż w poprzednich płytach, która mnie się ogromnie spodobała. A jak Wam się podoba?
O ile dobrze pamiętam jest 5 rund, każda po 2 ćwiczenia, które powtarzamy 3 razy. Ze względu na ilość ćwiczeń w jednej rundzie cały trening nie wiadomo kiedy zlatuje. Także dla leniuchów ani się nie obejrzycie, a trening wykonany. Pot oczywiście się pojawia, ale w moim odczuciu nie jest jakoś bardzo ciężko. Jest na pewno dużo pracy na nogi. Polecam na pewno dla początkujących, bez obaw.
Jestem na tak. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz