poniedziałek, 10 czerwca 2013

2,5 miesiąca z treningami małe podsumowanie :)

Z racji tego, że ostatni tydzień był praktycznie nie treningowy postanowiłam zrobić podsumowanie. Niestety przez ten czas nie było mnie w domu więc sprawa była utrudniona i nie wykonywałam treningów. Jednak tydzień lenistwa jeszcze bardziej mnie zmotywował. Ale już od kilku dni jest zdecydowanie aktywniej i powiedzmy, że robię tak zwany"a  fresh start " :)



Poniższa tabela przedstawia wyniki ostatnich miesięcy. Ja jestem zadowolona z wyników. Sama czuje się dużo lepiej mam więcej energii, więcej uśmiechu. Same pozytywy i dużo silnej woli. Przez ten czas korzystałam z treningów Ewy Chodakowskiej później dołączyłam treningi Zuzki, Mel B oraz Tiffani.
Kolejny miesiąc będzie w większości się składał z treningów Zuzki, ale znajdą się też inne.
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz