niedziela, 28 kwietnia 2013

BingoSpa, Koncentrat 100 %, cynamonowo - kofeinowy

BingoSpa, Koncentrat 100 %, cynamonowo - kofeinowy
czyli o kosmetyku, który WSPOMAGAŁ moją walkę z cellulitem i zbędnymi kilogramami. 


Konsystencja, wydajność i sposób użycia.
Koncentrat jest o bardzo silnym działaniu do zabiegów body wrapping. Jego konsystencja jest gęsta, a kosmetyku nakładamy bardzo cienką ilość przez co jest bardzo wydajny. Ja stosuje go mniej więcej od czasu kiedy zaczęłam ćwiczyć, więc będzie to ponad miesiąc. Szczerze mówiąc to nie wiem czy nawet 1/4 ubyła, a stosuje go mniej więcej co 2-3 dni, przy pojemności 250 ml. 

Jeśli chodzi o cenę to za taką wydajność nie wychodzi jakoś drogo, na allegro z przesyłką zapłaciłam około 35zł.

Moja opinia:
Uważam, że kosmetyk jest wart zakupu. Zapach jest delikatny i przyjemny. 
Ja najczęściej stosowałam go na  udach i na brzuchu.  
Na pewno koncentrat w 100 % nawilża skórę jest nawilżona idealnie. Powierzchnia skóry po nałożeniu staje się gładka. Taki efekt utrzymuje się co najmniej 2-3 dni od stosowania kosmetyku to z działań  krótkotrwałych. Skóra po kilku zabiegach stała się napięta. Trudno coś powiedzieć o wyszczuplaniu bo po pierwsze w takie coś to ja nie wierze, trzeba też pamiętać , że stosowałam koncentrat przy regularnych treningach.

Co powinnaś/eś wiedzieć zanim zastosujesz koncentrat? 
Przede wszystkim na pewno nie jest to kosmetyk dla osób z wrażliwą skóra. Dlaczego? Zbyt duża ilość powoduje na prawdę silne pieczenie, ponieważ preparat zawiera olejki: cynamonowy,pomarańczowy, goździkowy i kofeinę. Skórę najpierw trzeba przyzwyczaić do tego koncentratu  Producent nakazuje wykonać próbę uczuleniową. Sama któregoś razu nałożyłam go zbyt dużo. Efekt nie wytrzymałam dużej niż 10 minut. A czas trwania zabiegu to 15 do 45 minut. Ja nie spotkałam się jeszcze z takim kosmetykiem który miałby tak silnie działać. Z czasem skóra się przyzwyczaja, a zabiegi stają się przyjemne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz